preskoči na sadržaj

Osnovna škola Iver

Login
Kalendar
« Studeni 2020 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
26 27 28 29 30 31 1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 1 2 3 4 5 6
Prikazani događaji

O HUMANITARNOM RADU UČENIKA I DJELATNIKA OŠ IVER MOŽETE SAZNATI OVDJE

 

 

 

SUDJELUJTE U PRIKUPLJANJU PLASTIČNIH ČEPOVA U NAŠOJ ŠKOLI

 

 

Brojač posjeta
Ispis statistike od 17. 11. 2014.

Ukupno: 132510
Korisni linkovi

knjižnica

 

DOBRO DOŠLI U KNJIŽNIC!   

 

 

Radno vrijeme knjižnice:

ponedjeljak - petak  

8,30-14,30

knjižničarka: Tina Radovanović

 

Katalog knjižnice: http://library.foi.hr/m3/k.aspx?B=1179

 


Noć knjige u našoj školi

Noć knjige sjajna je manifestacija kojom se popularizira čitanje i veliča svijet knjige i pisane riječi.

A mi itekako znamo vrijednost knjiga i čitanja, a naročito cijenimo umjetnička zanimanja pisac i ilustrator :)

Naši programi:

2017./2018.

https://nocknjige.hr/program.php?program_id=3671#prettyPhoto

http://os-iver.skole.hr/

2018./2019.

http://os-iver.skole.hr/



Naša mala knjižnica s velikom idejom:

potaknuti učenike 21. stoljeća na čitanje

 

Koliko je čitanje važno, znamo svi. O važnosti čitanja puno znaju i naši najmlađi učenici. Ove

su godine marljivo učili čitati, te su postali članovi naše školske knjižnice, kao i Knjižnica

grada Zagreba, koje vrše besplatan upis učenika i sve djece od rođenja do konca godine kada

navršavaju 15 godina, a susretali su se i s književnicima, pokazujući svoje vrlo zrelo

razumijevanje važnosti knjiga i čitanja.

 

O važnosti čitanja učenici su učili kroz različite aktivnosti i projekte: redovito su posjećivali

knjižnicu i Bibliobus, sudjelovali su na Nacionalnom natjecanju u čitanju naglas, u suradnji s

HRT-om snimali su emisiju na temu knjige i čitanja, predstavili su se na završnici projekta

Čitajmo zajedno, čitajmo naglas: zaboravljene knjige, posjetili su Interliber i Nacionalnu i

sveučilišnu knjižnicu u Zagrebu, u Hrvatskom narodnom kazalištu pogledali su balet Ana

Karenjina te su se u okviru analize upoznali s književnim klasikom, trećaši su uključeni u

Nacionalni projekt za poticanje čitanja Čitamo mi, u obitelji svi, susretali su se s

književnicima, sudjelovali u aktivnostima Malih knjižničara, procjenjivali knjige za dar

učenicima generacije, svojim su recenzijama vršnjacima preporučivali knjige za slobodno

čitanje, lektiru su obrađivali na drugačiji način, svoju su kreativnost i medijsko znanje

pokazali snimajući i ocjenjujući amaterske filmove, a o odnosu prema psima učili su kroz

radionice u organizaciji Skloništa za nezbrinute životinje Dumovec…

 

O aktivnostima detaljnije pročitajte na našoj Naslovnici školskog WEB-a http://www.os-iver.skole.hr/

 

Učenice Sara Krnjić 8.B i Leonarda Markić 5.A sudjelovale su na Županijskom natjecanju u

čitanju naglas u Gradskoj knjižnici na Starčevićevom trgu

 

 

Učenici 5.B na snimanju emisije Luka i prijatelji na temu knjige i čitanja u Bibliobusu pred

našom školom

 

 

Učenici 8.A razreda i Mali knjižničari unaprjeđuju i oplemenjuju svoje kulturne i društvene

spoznaje i iskustva / posjet Hrvatskom narodnom kazalištu i Nacionalnoj i sveučilišnoj

knjižnici u Zagrebu

 

 

Lana Škrapec, Sara Denise Anderson i Jan Jarža, učenici 5.B razreda, na završnici

Nacionalnog projekta za poticanje čitanja Čitajmo zajedno, čitajmo naglas: zaboravljene

knjige

 

 

Mali knjižničari na Interliberu

 

Prvašići na radionici Plavi Pas / suradnja sa skloništem za nezbrinute životinje Dumovec

 

 

Ovu šetnju kroz naše knjižnične aktivnosti završit ćemo citatom naše gošće, književnice za

djecu i mlade i školske knjižničarke Ankice Blažinović Kljajo:

 

„Čitanje je važno, ono obogaćuje naše unutarnje svjetove, razvija maštu, vještinu čitanja, ono

je kao hrana za dušu. A književnik… jednako uživa u čitanju i pisanju knjiga… Čitanjem svoju

dušu obogaćuje, a pisanjem oslobađa sve što je u nju pohranio…“


 

Naši knjižnični projekti 2016./2017.


1. Čitamo mi, u obitelji svi 

 

                                          

U našoj školi u petak 20. 1. 2017.

je započela provedba nacionalnog projekta za poticanje čitanja i obiteljskog čitanja

Čitamo mi, u obitelji svi! :)

 

Školske godine 2011./2012. u školama diljem RH pokrenut je projekt školskih knjižničara i udruge Hrvatska mreža školskih knjižničara (HMŠK) Nacionalni projekt poticanja čitanja pod nazivom "Čitamo mi, u obitelji svi".

U projekt je godišnje uključeno oko 150 školskih knjižnica i knjižničara, oko 300 učitelja i učiteljica, oko 5 000 učenika i 20 000 njihovih članova obitelji iz cijele Hrvatske.

U projektu sudjeluju učenici trećih razreda. Knjižnična naprtnjača s 8 naslova atraktivnih za svakog člana obitelji te Bilježnicom dojmova, boravi svaki tjedan u jednoj obitelji. Po povratku naprtnjače u školu, učenik prezentira dojmove zabilježene u Bilježnici dojmova.

 

Vrijednost projekta

Školski knjižničar i učitelji u međusobnoj suradnji promiču važnost školske knjižnice kao informacijskog središta škole i važnost svladavanja tehnike čitanja kod učenika.

 

Ovim projektom se nastoji razviti kod učenika tehnika uspješnog čitanja i razumijevanja pročitanog, čitateljske navike, ljubav prema čitanju kao kvalitetnom načinu provođenja slobodnog vremena i čitalačke sposobnosti učenika koje su vrlo važne za njegihovo daljnje cjeloživotno učenje.

 

Roditelji su učeniku najvažniji uzori do puberteta. Najučinkovitiji način svladavanja tehnike čitanja je u okolini koja i sama čita i potiče čitanje.Prema nekim istraživanjima najbolji su čitači učenici iz obitelji u kojima se mnogo čita i knjige predstavljaju vrijednost.

 

Čitajući dijete razvija svoj rječnik, maštu i kreativnost, koji su važni elementi u cjeloživotnom učenju. Pozitivnim stavom prema čitanju stvaraju zdrav odnos u procesu učenja.

 

Projektom želimo ukazati da se u školskoj knjižnici ne nalazi samo lektira, nego i druga literatura poput stručne literature koja poboljšava odgojno-obrazovani proces, knjige koje potiču stvaralaštvo, i ljubav prema čitanju kod djece te uče da se samostalno koristi knjigu kao izvor ugode i znanja.

 

U projektu ove školske godine sudjeluju učenici 3.A razreda s učiteljicom Ivom Vukoja, pod vodstvom knjižničarke Škole.

 

 

Prošlogodišnji sudionici, učenici 3.A razreda s učiteljicom

Snježanom Nikolić i knjižničarkom Tinom Radovanović

 

Svim sudionicima projekta, učenicima i njihovim obiteljima, želimo ugodno zajedničko vrijeme uz knjigu! :)

 

Valentinovo <3

 

U rimskoj mitologiji, Kupidon ili Kupid (latinski Cupido) je bog erotske ljubavi, požude i ljepote. Povezan je sa grčkim bogom Erosom i hinduističkim Kamom. Drugi mu je naziv Amor. Kupidon znači "požuda", a Amor "ljubav".

Kupidon je mlad, veseo i živahan bog. Ima zlatne strijele koje odašilje u srca bogova i smrtnika. Prikazuje se kao lijep dječak sa krilima, koji gađa bića da im donese ljubav. U narodnoj kulturi, Kupidon se predstavlja kao anđel ljubavi, za Valentinovo. U umjetnosti je Kupidon pomalo pakostan.

 

 



 

Listopad - MJESEC HRVATSKE KNJIGE I MEĐUNARODNI MJESEC ŠKOLSKIH KNJIŽNICA 

 

Interliber - sajam knjiga i učila

Posjetili smo Interliber i odlično se proveli !



NACIONALNO NATJECANJE U ČITANJU NAGLAS - županijska razina

Učenice Sara Krnjić 8.B i Leonarda Markić 5.A sudjelovale su na Županijskom natjecanju u čitanju naglas u Gradskoj knjižnici na Starčevićevom trgu. Na Državno najtecanje plasirala su se prva tri mjesta. Naše cure ne idu dalje, ali su bile odlične! Čestitamo na sudjelovanju!

 

         

 



 U petak 21.10. proveli smo Školsko natjecanje u predstavljanju knjige & čitanju naglas. 

 

Na natjecanju je sudjelovalo 16 učenika 3. - 8. razreda. Učenici su u dvije minute predstavili knjigu po vlastitom izboru, nakon čega je uslijedilo trominutno čitanje odabranog ulomka. Svaki je učenik obojio svoj nastup kistićem svoje osobnosti i doživljajnosti, svojstvenim samo njemu... Nezaobilazna trema pokušala je utišati unutarnji glas našim malim čitačima, no ipak nisu dozvolili da ona bude ograda prema slušateljima,  te su svi nazočni uživali u nastupima i puno naučili. 

Svi natjecatelji su bili odlični, no s najvećim brojem bodova proglašavamo pobjednice natjecanja:

1. U kategoriji mlađeg uzrasta (3. - 5. razred) Leonarda Markić, učenica 5.B razreda.

2. U kategoriji starijeg uzrasta (6. - 8. razred) Sara Krnjić, učenica 8.A razreda.

Učenice će nastupiti na Županijskom Natjecanju u čitanju naglas u četvrtak 27.10.2016. u Gradskoj knjižnici.

Svim učenicima čestitamo na odličnim nastupima!

Bodovnu listu potražite na oglasnoj ploči pokraj Školske knjižnice.

 

Primjer Državnog natjecanje pogledajte na linkovima:

https://www.youtube.com/watch?v=Cdm_IkCIwFM

https://www.youtube.com/watch?v=2C7UAA-IMlw

Kriteriji vrednovanja na natjecanju:

 

Učenici prvih razreda posjetit će školsku knjižnicu, upoznati se s njom te se službeno učlaniti.



Organizirano je sudjelovanje u Nacionalnom kvizu za poticanje čitanja. Učenicima su knjige potrebne za kviz dostupne u našoj školskoj knjižnici, kao i laptop za rješavanje kviza. Zainteresirani učenici mogu se javiti knjižničarki. Pobjednici kviza sudjelovat će na završnoj svečanosti u Nacionalnoj i sveučilišnoj knjižnici u Zagrebu u studenome.



U 3.A razredu kreće Nacionalni projekt za poticanje čitanja  Čitamo mi, u obitelji svi.



U 5.A razredu počinje projekt za poticanje čitanja Čitamo zajedno, čitamo naglas: zaboravljene knjige.

 

Naši knjižnični projekti 2016./2017.

 

2. Čitajmo zajedno - čitajmo naglas: zaboravljene knjige

 

I ove školske godine nastavljamo sa sudjelovanjem u projektu. Odlučili smo se za temu ples, i uključit ćemo učenike petih razreda. 

 

enlightenedKoliko je čitanje i čitanje s razumijevanjem važno, neupitna je činjenica, naročito u vrijeme zasićenosti neizrecivom količinom neselekcioniranih informacija među kojima je teško od šume uočiti stablo.

Naši su učenici svjesni važnosti čitanja pa tijekom školske godine sudjeluju u različitim aktivnostima i projektima kroz koje unaprjeđuju svoju vještinu čitanja, čitanja s razumijevanjem, ali i oplemenjuju svoju dušu, osjećajno se obogaćuju, stječu nova znanja i novu senzibilnost. Čitanje, naročito knjiga iz književnosti, nalikuje na putovanje svemirskim brodom…otkriva neslućene nove svjetove…

Naročito nas veseli što poticaj za čitanje može biti stvaralaštvo, kao i to što čitanje može potaknuti na stvaralaštvo.

 

Najbolje je kada se to dvoje ujedini, što dokazuju naši učenici LANA ŠKRAPEC, SARA DENISE ANDERSON i JAN JARŽA, nastupili su na završnici projekta Čitajmo zajedno, čitajmo naglas: zaboravljene knjige u Kinu Tuškanac u petak 31.3.2017.

Na nastupu se predstavilo 36 škola, među kojima su zapaženom plesno - dramskom točkom naši učenici zaslužili nekoliko gromoglasnih aplauza. Atmosfera je bila odlična!

Uz sam nastup, Lana, Sara i Jan dobro su se zabavljali svo vrijeme, a fotografije možete pogledati u našoj Foto galeriji!

 

enlightenedGlavna ideja projekta je knjigu učiniti atraktivnom i dostupnom svima. Odabrana knjiga čita se naglas tijekom prvog polugodišta. U čitanju sudjeluju učenici, učitelji, roditelji, ravnateljica, knjižničarka, gosti i ostali članovi obitelji i lokalne zajednice. Čitase u raznim prilikama i na različitim mjestima.

coolsmileywinklaughyes

 

Prošlogodišnja Knjižna booka, manifestacija koju je pokrenula Hrvatska udruga školskih knjižničara, održana je u petak, 1. travnja 2016., u Nacionalnoj i sveučilišnoj knjižnici u Zagrebu.

 

Manifestacija je osmišljena s ciljem promicanja knjige i čitaja povodom Svjetskoga dana dječje knjige, 2. travnja. Nadnevak je odabran u povodu sjećanja na poznatoga danskog pisca bajki Hansa Christiana Andersena, rođenog 2. travnja 1805. godine.

Program je sadržavao niz zabavnih sadržaja u kojima se igrom i druženjem potiče čitanje i pobuđuje ljubav prema knjizi i pisanoj riječi.

 

U sklopu svečanosti održana je i završnica nacionalnoga projekta za poticanje čitanja Čitajmo zajedno, čitajmo naglas: zaboravljene knjige, na kojoj je sudjeloval 27 škola iz 11 hrvatskih županija!

 

 

Naše učenice 4. B razreda LEONARDA MARKIĆ i ROMANA GOLUBOVAC predstavile su knjigu Kebarie, slovenske spisateljice Janje Vidmar. Njihova je dramska izvedba uistinu zabljesula! Uz iznimo vrijedu poruku koju su odaslale, da je za sreću i slogu važno znati da su svi ljudi isti, te da je važno u životu ne posustati i kada je teško, osvojile su srca nazočnih.

 

Ovu smo točku odlučili pustiti da i dalje pomiče granice naše spoznaje!

U petak, 8. travnja, djevojčice su sa svojom dramskom točkom gostovale u Osnovnoj školi Bresjte, čime smo obilježili Međunarodni dan Roma.

Čestitamo!

 

SKUPINA MALI KNJIŽNIČARI
RSS



LEKTIRA

eLektire

U TIJEKU JE OBUKA UČENIKA u okviru  Knjižnično-informacijskog programa - Internetski izvori znanja, e-knjižnica, e-lektira i e-učila.

 

Za pristup sadržaju morate se prijaviti svojim AAI@Edu.HR elektroničkim identitetom, kojega ste dobili ili zatražite u svojoj školi. Ako ne znate koja je vaša korisnička oznaka ili zaporka, obratite se administratoru elektroničkogimenika vaše škole ili razredniku.

http://lektire.skole.hr/ > PRIJAVA > PRIJAVA AAI@EDU.HR KORISNIČKIM RAČUNOM

VAŽNE OBAVIJESTI

 

 

Knjižnica Osnovne škole Iver

 

 

U sklopu naše škole, na prvom katu, nalazi se školska knjižnica.

Knjižnica je s radom započela početkom školske godine 2014./2015., a simbolično je otvorena 11. studenog 2014. na Dan hrvatskih knjižnica.

 

  

Sretni smo i ponosni što smo našu knjižnicu pridružili dobrom društvu velikog broja knjižnica u Republici Hrvatskoj i simbolično obilježili ovaj dan izradom prigodnog plakata i ugošćavanjem učenika prvog i drugog razreda u knjižnici.  :) 

                               

KNJIŽNICA U ŽIVOTU ŠKOLE


 

Iako u fondu ima preko 1000 knjiga, desetak naslova časopisa, ponešto filmova i igara koje učenici mogu posuditi, ona je puno više od "mjesta na kojem se posuđuju knjige" – u njoj se druži, razmjenjuju iskustava, u skolopu knjižnice ili u suradnji s knjižnicom, obilježavaju se značajni dani, književnici i njihovo stvaralaštvo, ugošćavaju se književnici i druge osobe iz kulturnog života, održavaju se radionice, kino u školi, sudjeluje se u esteskom i kulturnom oplemenjivanju škole, pišu se seminari, uči se individualno ili u skupinama, igraju se poučne igre, istražuju izvori znanja, čitaju i listaju knjige i časopisi, ili se samo navrati osjetiti...miris knjige...te se posudi (ili vrati) knjiga...

                                  

 

                  

 

         

                    

 

Ponekad se knjižnica koristi za izvođenje nastave na malo drugačiji način – uz korištenje multimedijalne podrške nastavi ili prigodne goste, koristi se za pričanje i prepričavanje te motivaciju za lektiru ili interpretaciju lektire.

 

 

       

            

 

Naša je knjižnica učenicima poput dnevnog boravka - ugodan prostor opremljen radnim prostorom i prostorom za slobodno vrijeme, izvorima informacija, znanja i kreativnosti. Učenici rado borave u knjižnici!

 

MALI KNJIŽNIČARI


Mali knjižničari su skupina koja pomaže u knjižničarskim poslovima, bavi se kreativnim radom, sudjeluje u prostornom dekoriranju knjižnice i panoa, čita knjige i piše kritičke osvrte, preporuke za čitanje i za gledanje filmova i ostalih televizijskih sadržaja. Učenici se prema želji bave i literarnim te dramskim stvaralaštvom. Mali knjižničari dali su svoj veliki doprinos u inicijalnom opremanju knjižnice, pomažući knjižničarki u osnovnim knjižničarskim poslovima.

 

NAŠI KNJIŽNIČNI PROJEKTI i AKTIVNOSTI


 

  • "Priče koje smo oživjeli čitanjem" - kreativno druženje i stvaralaštvo potaknuto pročitanim književnim djelima
  • "Moja prva lektira" - lektira na kreativan način za učenike prvih razreda
  • "Lektiru ja heart  " - lektirni sadržaji za učenike od drugog do osmog razreda (u školi u suradnji s KGZ)
  • Kino u školi (tijekom prve školske godine)
  • Nacionalni projekt za poticanje čitanja "Čitamo mi, u obitelji svi"
  • Nacionalni projekt za potiacnje čitanja "Čitajmo zajedno, čitajmo naglas: zaboravljene knjige"
  • Nacionalna kampanja "I ja želim čitati"
KNJIŽEVNI SUSRETI

 Književni susreti od velike su važnosti za poticanje čitanja kod djece.

 

Knjiga je za djecu misterij. A pisac je za njih mistik kojeg polako razotkrivaju družeći se s njim. S knjige tada pada koprena tajni i onog otpora koji djeca nerijetko imaju prema čitanju.

Pisac izdvoji baš onaj trun najuzbudljivijeg i to približi djeci u druženju sa sobom, ispreplićući ga s detaljima iz svoga života i, klik!

Čarolija se zakotrljala!

 

Književni susreti u školi u šk. god 2014./2015.

Dubravka Volenec - 1. i 2. razred

Jelena Pervan  - 3. razredi, 1. i 2. razred

Književni susreti u šk. god. 2015./2016.

Melita Rundek - 6. razred

Jelena Pervan - 1. i 2. razredi

Književni susreti u šk. god. 2016./2017.

Ankica Blažinvoić Kljajo - 2., 3. i 4. razredi

Književni susreti u šk. god. 2017./2018.

Jadranka Čunčić-Bandov - 1., 2., 3. i 4. razredi

Dubravko Jelačić Bužimski - 7. i 8. razredi

 

 

 

 

KORISNI LINKOVI

 

 

 

preskoči na navigaciju