« Travanj 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 |
8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 |
15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 |
22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 |
29 | 30 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 |
6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 |
1., 5.-8.
razredi
|
dinamika školskog zvona
|
2.-4.
razredi
|
|
1.
|
8.00
|
8.45 (doručak PB)
|
|
2.
|
8.50
|
9.35 (prehrana PN)
|
1.
|
3.
|
9.45
|
10.30 (prehrana RN)
|
2.
|
4.
|
10.40
|
11.25 (ručak PB)
|
3.
|
5.
|
11.30
|
12.15
|
4.
|
6.
|
12.20
|
13.05
|
5.
|
7.
|
13.10
|
13.55
|
6.
|
8.
|
14.00
|
14.45
|
|
Informacije o školskoj liječnici:
Biserka Labavić, dr. med., spec. školske medicine
e-mail: biserka.labavic@stampar.hr
Franka Leko, med. sestra
e-mail: franka.leko@stampar.hr
Služba za školsku i adolescentnu medicinu; Sesvete - Ninska 10
tel. 01/2007 - 294
Radno vrijeme:
PARNI DANI (8.00 - 12.00)
NEPARNI DANI (14.00 - 18.00)
ŠKOLA JE NAŠA ĐAKA PUNA
SREĆA SE U NJOJ PLETE KO VUNA
I NIT DO NITI HALJA SE STVARA
PROTKANA ZLATOM ŽELJA I DARA…HEJ!
SVATKO JE OVDJE JEDNAKO VRIJEDAN
GLAVU GORE I TI SI JEDAN
BOJOM SUNCA SNOVI SE SJAJE
SRETAN JE ONAJ TKO SEBE DAJE
POMOĆ SE RADO K'O DUGA PRUŽA
MIRISOM KIŠE PROLJETNIH RUŽA
I IGRAJ SE, PJEVAJ, SVIRAJ I PLEŠI!
I TUŽNE IMA TKO UTJEŠIT'
OSTVARI SVE SVOJE SNOVE
GRADI HRABRO STAZE NOVE
I OBLAK SVI KAD' SVODOM PLOVI
ZA NAJBOLJU ŠKOLU IVER SLOVI, HEJ!
I….ISTINA JE PRAVA
V…VOLIM I KAD SPAVAM
E…EVO SRCEM CIJELIM
R…RADOST SVOJU DIJELIM
UVIJEK PAMTI RIJEČI OVE
NAJBOLJA ŠKOLA IVER SE ZOVE…X2
UVIJEK PAMTI RIJEČI OVE
NAJBOLJA ŠKOLA IVER SE ZOVE…X2
NAJBOLJA ŠKOLAAAA…IVER SE ZOVE!
Na nedavnom natjecanju u kategoriji Razvoj softvera, Zvan Milisavljević iz petog razreda postigao je povijesni uspjeh. Iako je bio najmlađi natjecatelj, odmah je osvojio prvo mjesto! Ovaj izvanredan rezultat donosi ponos našoj školi.
Razvoj softvera: Od ideje do realizacije
Razvoj softvera je složen proces koji započinje formiranjem ideje i završava izradom konačnog softverskog proizvoda. Ideje mogu varirati od rješavanja praktičnih problema do stvaranja zabavnih računalnih igara. Bez obzira na svrhu, cilj ove kategorije je pretvoriti ideju u stvarnost.
Natjecatelji su imali slobodu odabrati bilo koji programski jezik i koristiti različite računalne platforme. Također su mogli koristiti gotove programske pakete, ali je uvjet bio da njihov rad sadrži barem dio vlastitog koda.
Nevjerojatan uspjeh
Naš učenik se natjecao s učenicima petog, šestog, sedmog i osmog razreda. Unatoč konkurenciji starijih kolega, pokazao je izvanredno znanje i vještine, ali i brojne sate rada prije konačnog rezultata. Zvanov projekt – Beat me at Math privukao je pažnju žirija i osvojio PRVO MJESTO!!!
Ovaj uspjeh je poticaj za sve nas da nastavimo poticati kreativnost i inovaciju među našim učenicima. Čestitamo našem prvaku i želimo mu puno uspjeha u budućim projektima!