« Travanj 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 |
8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 |
15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 |
22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 |
29 | 30 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 |
6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 |
1., 5.-8.
razredi
|
dinamika školskog zvona
|
2.-4.
razredi
|
|
1.
|
8.00
|
8.45 (doručak PB)
|
|
2.
|
8.50
|
9.35 (prehrana PN)
|
1.
|
3.
|
9.45
|
10.30 (prehrana RN)
|
2.
|
4.
|
10.40
|
11.25 (ručak PB)
|
3.
|
5.
|
11.30
|
12.15
|
4.
|
6.
|
12.20
|
13.05
|
5.
|
7.
|
13.10
|
13.55
|
6.
|
8.
|
14.00
|
14.45
|
|
Informacije o školskoj liječnici:
Biserka Labavić, dr. med., spec. školske medicine
e-mail: biserka.labavic@stampar.hr
Franka Leko, med. sestra
e-mail: franka.leko@stampar.hr
Služba za školsku i adolescentnu medicinu; Sesvete - Ninska 10
tel. 01/2007 - 294
Radno vrijeme:
PARNI DANI (8.00 - 12.00)
NEPARNI DANI (14.00 - 18.00)
72 sata bez kompromisa europski je projekt koji promovira volontiranje među mladima u cilju poticanja pozitivnih promjena na razini lokalne zajednice. Poseban naglasak stavlja se na riječ beskompromisnost koja se odnosni na darivanje vremena, talenata, znanja i vještina onima kojima je tvoja pomoć i podrška potrebna, a zauzvrat dobivaš obilje radosti, stječeš nova znanja i iskustva te upoznaješ nove ljude s kojima rasteš u zajedništvu. Tom prigodom u
našu školu su došle 4 volonterke koje su zajedno s vjeroučiteljicama škole održale projekt dana 13.10.2023. u popodnevnim satima. U projektu je sudjelovalo 20 učenika naše škole.
U projektu postoji tri tipa akcija. Naša je bila socijalnog karaktera što znači da je osmišljena radi ostvarivanja kontakata sa marginaliziranim skupinama društva u cilju upoznavanja njihovih potreba, rušenja predrasuda i stereotipa te razvoja pozitivnog stava. Naziv naše akcije je bio Zajedno smo jači.
Volonterke su učenike malo više upoznale sa populacijom osoba s invaliditetom, posebno sa slijepim i slabovidnim osobama. Prvo su se učenici teoretski upoznali sa obilježjima njihovih teškoća, a onda su volonterke kroz zabavne igre i zadatke pokušale približiti učenicima iskustvo određenog oštećenja i kako ono utječe na svakodnevno funkcioniranje osobe s tom teškoćom (npr.s povezom preko očiju učenici pokušavaju pogoditi o kojem se predmetu radi, da budu vodiči slijepih i slabovidnih osoba...). Također su učenici imali vježbe koncentracije i
pamćenja.