preskoči na sadržaj

Osnovna škola Iver

Login
Kalendar
« Travanj 2024 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
Prikazani događaji

 

DINAMIKA ŠKOLSKOG ZVONA 2022./23.
 
1., 5.-8. 
razredi
dinamika školskog zvona
2.-4.
razredi
1.
8.00
8.45 (doručak PB)
 
2.
8.50
9.35 (prehrana PN)
1.
3.
9.45
10.30 (prehrana RN)
2.
4.
10.40
11.25 (ručak PB)
3.
5.
11.30
12.15
4.
6.
12.20
13.05
5.
7.
13.10
13.55
6.
8.
14.00
14.45
 

 

Informacije o školskoj liječnici:

Biserka Labavić, dr. med., spec. školske medicine

e-mail: biserka.labavic@stampar.hr

Franka Leko, med. sestra

e-mail: franka.leko@stampar.hr

Služba za školsku i adolescentnu medicinu; Sesvete - Ninska 10

tel. 01/2007 - 294

Radno vrijeme:

PARNI DANI (8.00 - 12.00)

NEPARNI DANI (14.00 - 18.00)

Raspored vožnji školskog autobusa Dumovec – OŠ Iver
Dumovec     OŠ Iver
7.30
8.20
                      12.25
                      13.15
                      14.05
Brojač posjeta
Ispis statistike od 17. 11. 2014.

Ukupno: 269571
Korisni linkovi

Naslovnica
Povratak na prethodnu stranicu Ispiši članak Pošalji prijatelju
Bili smo u ZOO
Autor: Manuela Marić, 23. 5. 2023.

Učenici 4. razreda u petak 19. svibnja posjetili su ZOO u Zagrebu. Krenuli smo prema vremenski neizvjesnom izletu jer je danima prije padala kiša, a nad nama su se navili sivi oblaci. Srećom cijelog dana kiša nas je zaobilazila. Na naš izlet išli smo vlakom. Od stanice do Maksimira bila je duža šetnja, a u Maksimiru zasluženi odmor.

Kroz ZOO nas je vodio edukator koji nam je pokazao različite vrste životinja i uputio nas u njihov način života, ishranu, vrijeme za odmor.

Vidjeli smo medvjede, guštere, zmije, krokodila, ptice, majmune, morskog lava i one dvije, nama najvažnije, lavove i kapibare.

Sve u svemu, proveli smo veseli dan, a ponešto smo i naučili (i nismo pokisnuli!).

 






[ Povratak na prethodnu stranicu Povratak | Ispiši članak Ispiši članak | Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju ]
preskoči na navigaciju