« Travanj 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 |
8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 |
15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 |
22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 |
29 | 30 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 |
6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 |
1., 5.-8.
razredi
|
dinamika školskog zvona
|
2.-4.
razredi
|
|
1.
|
8.00
|
8.45 (doručak PB)
|
|
2.
|
8.50
|
9.35 (prehrana PN)
|
1.
|
3.
|
9.45
|
10.30 (prehrana RN)
|
2.
|
4.
|
10.40
|
11.25 (ručak PB)
|
3.
|
5.
|
11.30
|
12.15
|
4.
|
6.
|
12.20
|
13.05
|
5.
|
7.
|
13.10
|
13.55
|
6.
|
8.
|
14.00
|
14.45
|
|
Informacije o školskoj liječnici:
Biserka Labavić, dr. med., spec. školske medicine
e-mail: biserka.labavic@stampar.hr
Franka Leko, med. sestra
e-mail: franka.leko@stampar.hr
Služba za školsku i adolescentnu medicinu; Sesvete - Ninska 10
tel. 01/2007 - 294
Radno vrijeme:
PARNI DANI (8.00 - 12.00)
NEPARNI DANI (14.00 - 18.00)
U utorak, 4. travnja, učenici trećih i četvrtih razreda Osnovne škole Iver sa svojim su učiteljicama posjetili edukacijski centar „Med dvemi vodami“ i Svetomartinsku Muru.
Centar se nalazi u malom međimurskom naselju Križovec, a prožet je ljubavlju prema međimurskoj tradiciji i potrebom njenog očuvanja. Po dolasku su se učenici podijelili u dvije skupine: treći razredi započeli su razgled edukacijskog centra, a četvrti su razredi sa svojim učiteljicama krenuli u razgled Svetomartinske Mure - najsjevernije hrvatske rijeke, te njenog biljnog i životinjskog svijeta. U edukacijskom su centru učenici imali priliku ući u brvnaru „Moj hrast Adam“, saznati zašto su kockavica i crvena sasa ugrožene biljne vrste, čuti kako se glasaju razne ptice, kao i legendu o dravskom vodenjaku. Na Svetomartinskoj Muri učenici su pak, podijeljeni u parove, postali mali istraživači. Svaki par dobio je mrežicu za leptire, knjižicu s najčešćim vrstama leptira, dalekozor i čašice s ugrađenom kamerom kako bi što bolje mogli proučiti ulovljene vrste životinja. Šetajući uz obalu rijeke uočili su i brojne druge biljne i životinjske vrste; patke, labudove, čaplje, dabra, vrbu, topolu i peruniku. Na kraju šetnje učenici su sa svojim učiteljicama razgovarali o promotrenim vrstama i zaključili na koje sve načine oni mogu biti čuvari prirode.
Nakon zanimljivih istraživanja došlo je vrijeme za najukusniji dio izleta – ručak. Potom je slijedio dugoočekivani odmor i povratak kući. U busu je tijekom vožnje prema Iveru vladala vesela atmosfera prožeta pjesmom te su svi prepuni raznih dojmova otišli svojim kućama.
ostale fotografije pod OPŠIRNIJE