« Kolovoz 2022 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 |
8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 |
15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 |
22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 |
29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 | 4 |
5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 |
predmetna razredna prehrana
nastava nastava
1. 8.00-8.40
2. 8.45-9.25 1. PN
3. 9.40-10.20 2. RN
4. 10.35-11.15 3.
5. 11.20-12.00 4.
6. 12.05-12.45 5.
7. 12.50-13.30 1.
1. 13.45-14.25 2.
2. 14.30-15.10 3. PN, RN
3. 15.25-16.05 4.
4. 16.10-16.50 5.
5. 16.55-17.35
6. 17.40-18.20
7. 18.25-19.05
I ove školske godine 2020.-2021. smo u našoj školi u sklopu kampanje obilježili Dan disleksije. Disleksija je jedna od nekoliko specifičnih teškoća učenja. Očituje se problemima u čitanju i pisanju. Neka obilježja koja se učestalo pojavljuju kod osoba s disleksijom su niska razina pismenosti, teškoće u učenju čitanja i pisanja, sporo čitanje i pisanje i/ili pravljenje mnogo grešaka, teškoće u razumijevanju pročitanog teksta, pravopisne greške. Unatoč teškoćama osobe s disleksijom mogu imati dobre socijalne vještine, prostorno su talentirani.
S ciljem boljeg razumijevanja problema učenika s teškoćama čitanja i disleksijom učenici u svim razredima su kroz kratko predavanje upoznati s činjenicama i zanimljivostima vezanima uz navedenu temu.
Učiteljica i logopedinja su s učenicima drugog razreda provele radionicu na temu disleksija. S učenicima su provedene dvije aktivnosti. Učenici su slikali plastelinom mala slova školskog formalnog pisma b i d, a zatim su u tablici prepoznavali navedena slova. Radovi su izvješeni na školskom hodniku.
Zahvaljujući kampanji „ I ja želim čitati “ i našoj uključenosti u kampanju podižemo svijest učenika o različitim teškoćama i naši učenici pokazuju veliko znanje i interes za ove teme.
Obilježavanjem dana disleksije nastojimo podići svijest o tome da smo svi različiti i da se kao takvi moramo međusobno poštivati i prihvaćati.
Fotografije pod OPŠIRNIJE